24 grudnia 2011

" Hi. I'm missing you. Maybe you know - I love you. "


Przydałaby się Twoja obecność. Twój oddech, który czułabym we śnie, słowa, które wymyślam w każdej sekundzie życia, dotyk, tęsknota, którą otrzymałabym pod choinkę, dzisiaj, gdy pierwsza gwiazda zasłoniłaby Słońce, a niebo pokryłoby się granatową okleiną. Przydałoby się, żebyś był. Potrzebuję Cię. Pragnę nawet idiotycznych życzeń z internetu, które wysłałbyś mi, myśląc przy tym o mnie przez chwilę. Bo gdy Cię nie ma, ziemia łamie się na pół. A ja jestem w tej szczelinie, w tej dziurze, która wszystko wchłania. I nie jestem ani tam, gdzie Ciebie nie ma, ani tam, gdzie byłabym najdalej. Jestem nigdzie. I topię się w drgawkach i łzach. I umieram tam samotnie, bez Ciebie, w tej dziurze. Duszę się tęsknotą. 
 ___

Wesołych świąt wszystkim. 
No i Tobie. Żebyś był. Żebyś miał siłę. Żeby z Tobą wiązało się zawsze wszystko, co dobre.